wtorek, 20 listopada 2018

Klaziena chusta subtelna aczkolwiek cieplusia... i mały test kokonka soft

Chusta wg schematu
Klaziena

Wydziergana z
Kokonka Soft 106 Mint Kiss
nabytego na tzw. test: czy mnie się spodoba dziergać z akrylu 100%
No i mam w sumie mieszane uczucia, bo niby milusi i cieplusi... a jakiś taki "mszysty"
Nie umiem do końca określić struktury tej włóczki, ogólnie na plus.
No i jeszcze to, że nie można tego zblokować, bo to akryl jest - więc się nie da i już... także ten tego.
Niewątpliwym plusem jest przystępna cena.
Nie zużyłam całego motka, troszku zostało.
Zatem zapraszam na sesję softową
 Kokonek Soft kolory: Mięta/jasny róż/biel
u mnie na zdjęciu wyszło jakby to jakiś odcień jasnego fioletu był,
ale zapewniam: mięta jest ino w tym zestawieniu z jasnym różem tak to wyszło.
Chustę zgłaszam do wyzwania SZUFLADY - na listopad
 








A tu fota zapożyczona ze strony KOKONKÓW...
W chuście wykorzystany jest cały jasny róż, prawie cała biel i prawie całe pierwsze przejście z miętą.

4 komentarze:

  1. Bardzo piękna, delikatna chusta, taka dla małej księżniczki, albo dużej hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna chusta. Mimo, że nie lubię różu, tę chustę z przyjemnością bym nosiła, taka jest śliczna... ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję... było mi szalenie miło bawić się z Wami...

    OdpowiedzUsuń